finally I'm blue again!

Jag har glömt att berätta en sak för er. Den dagen då jag skulle till studievägledarn, you know? Gick dit för att kolla om jag fortfarande kan söka in till engelska-kursen. Hon sa att jag skulle gå genom antagningen å bla bla bla. Men förutom engelskan så har velat hoppa in i klassen igen, med de som inte har åkt utomlands för att plugga dårå. Och då bad hon mig att bestämma mig för vad jag allra helst ville göra och då blev det självklart kurserna genom mkv.
Det blir; digital foto 7.5hp. Webbprojekt och design 15hp och multimediaproduktion 7.5.
Och ja, det går att konstatera att kreativiteten kommer att flöda hela våren, som sagt.

Ska bli riktigt kul faktiskt! OCH en utmaning, speciellt 15hp kursen.

Ja, det var nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0