fredagsmys!

Guten morgen!
Jag har drömt så konstigt, men sovit SÅ BRA. Jag somna in till andra låten redan, senaste halvåret har jag lyssnat på hela spellistan innan jag får mig ett blund (ca 11 låtar). Men det känns skönt att ha tröttat ut både kropp och sinna (red bull reklamen haha) och idag lär jag göra samma sak men inte till lika stor utsträckning.

Det mesta är klart med broschyren nu och den är kick ass-snygg. Vi har två sidor att fixa till och tack gode gud att vi slipper krångla med var bilden-texten- och designen ska vara så att allt ser harmoniskt ut. En sida kan ta en hel timma liksom, och det enda som ska göras är helt enkelt att få in en bild och en text som ska passa ihop och ihop med designen, som faktiskt tar stor plats men är huuur snygg som helst! Har man en mastermind, så har man;-)

Ikväll är det lets dance! Och jag har längtat i en hel vecka för nu ska jag köpa godis! Kanske att Samora får sitta och kolla med mig, men bara om hon lovar att vara tyst hela programmet. Det finns ingenting värre än att folk pratar då man kollar under ett program som man längtat så, efter. Okej, det finns värre saker...typ..gaza och sånt. Men ändå.

Om 50 minuter ska jag vara i skolan och jag förstår inte hur mina ögon kan vara så snustorra. Jag har ju till och med varit nere på Hemköp och köpt nybakat bröd till mig och nicolina! Sånt blir man ju pigg av! Hemköp är skit kul på morgonarna/dagarna förresten! De bjuder på en massa då. På kvällarna luktar det mest svett eftersom atlantis, gymmet ligger brevid och folk springer in till hemköp för å köpa sig en banan eller nåt.

aja, hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0