Hejdå bloggen. For now!




Jag tycker inte att det är kul att blogga längre. Det är just därför jag skrivit så tråkigt på sistone (jag hoppas nånstans att det en gång i tiden har varit roligt att läsa min blogg!) enda anledningen till att jag fortsatt skriva är min eviga ångest. Ångesten av att inte komma ihåg mina dagar. För jag vet hur lycklig jag blir då jag läser i arkivet och minns mina dagar.

Så, det återstår att se hur jag gör i fortsättningen. Kanske att jag bloggar redan om en timme? Kanske inte förrns nästa vecka? Kanske aldrig? Men det tror jag inte. Jag tror på bloggen. Jag tror på bloggen som ett "nytt" fenomen att kommunicera på.

Puss på er mina lovers.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NOOOOOO! Vad ska ja nu läsa på jobbet? =P

2009-01-19 @ 21:06:34
Postat av: Anonym

=( !!

2009-01-20 @ 12:36:05
Postat av: sina

nej du får inte nu har jag inget att göra när jag siter framför datorn =(=(=(=(=(=(=(

2009-01-20 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0