hemresan+acnes nya piece

Hej godkvällkäravänner.

Jag sitter i mitt kök i Jönköping just nu och är väldigt sömnig.
Vaknade runt 11 av ett sms av samora som tyckte att jag sovit alldeles för länge (trots att hon tyckte attd et var drygt av mig att väcka henne vid samma tid dagen innan). Hon sa att vi skulle åka vid 13 tiden och jag blev lite sur. Gick upp, packa väskan, tvätta ansiktet, tog på mig kofta, leggings och stack ut. Åkte iväg till Sibar. Precis vid hennes ytterdörr kommer hon stormandes ut "morbror har gjort våfflor!!" och vi gick ner. Aa, vår morbror bor på våningen under. Vi satt mest och pratade om gårkvällens diskussioner som vi hade hos moster. Om en framtida skidresa. Och så åt vi våfflor. Och jag såg hur gelyion (lillkusinen) studerade intensivt på m.jacksons steg på datorn. den här grabben kommer att bli något stort om ett par år, den här grabben är min favorit all times.

Ja. ett alltså...runt halv två gick jag upp till moster och fick sitta där och äta alldeles ensam. (Ja, jag hade precis ätit En våffla. lyssna och häpna till resten av dagens matintag!) Ja, stressa i mig maten mer eller mindre. Sen vakna kusin och sa att idsalas bror var nere hos morbror för att xboxa med kusin dino. så vi gick ner dit för att hälsa på. vid det här laget hade resten av familjen åkt iväg.
retades lite med dem innan samora ringde och sa att hon var framme.
hon stötte på pappa nere i parkeringen som tvinga upp henne. hon skulle bara på toan men blev, mer eller mindre hotad till att vara kvar för käk.
häxan fick sitta och äta apprach OCH maldom med alla medans jag fick sitta vid soffan å kolla på! JAG! JAG som är anledningen till att alla ens fick apprach! JAG som är anledningen till att moster bjudit hela vår familj. JAG som är anledningen till att samora ens fick smaka på hennes perfekta små apprachdolmar. MY GOD.
Vi åkte i alla fall iväg strax efter tre, exakt så som jag ville. ja, förutom incidenten med maten!

vi kom fram till norrköping vid halv fem tiden har jag för mig. fick en sk vägledning av samoras killkompis som inte var någon vidare. hon hoppade av vid någon mack och fråga. sen stannade vi vid två söta killar som stog och vänta på bussen, mest för skojs skull och fråga efter vägen. vi hitta till slut! och vårt korta "dricka-kaffe-toabesök-åka iväg"-besök sluta med ett "sitta och prata-äta mat-spela wii med barnen i hushållet-dricka kaffe-röka vattenpipa-fika lite mera-övertala till att få åka hem till jkpg istället för att sova över"-besök. tre timmar senare lyckades vi äntligen övertala dem till att låta oss köra vidare. samoras kusiner, tror jag.
innan vi lämna stan träffades hon även någon kompis till henne. sen gick vi in till ican brevid och köpte pingvinstång-ar(?) (FAVVO) och läsk och här tror man ju att vi åkte iväg. men vi stannade till på donken och köpte med två cheesburgare var. herregud. vad MAT det var har varit idag! Dessutom har jag med mig en låda med apprach och en låda med kakor.

Biten mellan norrköping och jkpg var lite jobbig, men det gick! Kom fram vid 22 tiden. Chatchade upp med nicole och nu ska jag ta och lägga mig. Imorgon ska jag planera mitt liv några veckor framåt.

Gonatt!!

För övrigt är Carolina Gynnings skinnjacka helt stört snygg. Denna är acnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0