Home sweet home





Jag är hemma i Södertälje nu. Just nu försöker jag att torka bort alla tårar jag har fått. Av skratt.

Fabbe har fått hem ett långt-långt brev från AXA sportcenter där hon och Sibar tränar. De har betalat gaanska så mycket pengar för gymkortet (Atlantis är ett budgetval i jämförelse, typ) Och de berättar att de ska börja med vip-kvällar och så vidare. Detta blir hon överlycklig för. Men det är jag som läser brevet för henne, som alltså är flera sidor långt.

Under vissa meningar slipper jag igenom som "då vi har två fettisar som gymmar så har vi ökat styrkan på fåra rullband, markant" och så vidare. Ja, jag skrattar åt mina egna skämt.

Det roligaste var ändå då jag läste det här. Det med fetstil är påhittat.
"För att fortsätta utveckla detta område, bifogar vi med detta brev en intresseundersökning. Där finns dina person-och adressuppgifter inlagda. Vi ber även om att få dina foton från ditt senaste gynekologbesök. (Här gapskrattar jag, även fabbe) Vi vill där att du rättar till det som är fel och kompletterar ´med dina intressen samt gärna"...blablabla

Vi skrattar och skrattar. Jag fick ont i magen. Och tårarna rann som sagt.

Fabbes reaktion
Vafan, jag har inget minne av att det togs foton hos gynekologen.

Mycket mer ont i magen. Mycket mer tårar.

Och nu när jag skriver detta inlägg säger Sina, som sitter här och läser det jag skriver:
OMEH! Skämtade du om det stog ´de två fettisarna´?? Vad taskigt.

Home sweet home!!

Kommentarer
Postat av: ii

hahahah it's nice to have u home gal

2009-01-29 @ 16:51:11
Postat av: F

hahaha Jag skämtade ju baraaaa!! :D

2009-01-29 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0