Mmmm..edward..

Jag har huvudvärk, vilket jag typ nästan aldrig har. Beror nog på att det endast blev en kopp kaffe till frukosten imorse och inte två, som jag brukar dricka.

Men just nu känner jag mig faktiskt otroligt sömnig, vilket är bra. Kanske att jag somnar tidigt och vaknar pigg imorgon? Har ju ändå en redovisning på g, en ganska simpel sådan...but still! Efter redovisningarna så ska jag sätta mig vid datorn för att kolla på ännu en photoshoplektion, så har jag veckans klara innan jag åker iväg.

På T O R S D A G!! Åååh..ska bli så soft.

Haha jag hör Idsalas bror från tven i rummet (Family guy) så jag ska nog ta och glo lite. Förhoppningsvis så däckar jag väldigt snart!Pussar

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv: Jag brukar inte följa din blogg, snubblade bara in på den via kommentarer för att jag hade tråkigt och kände för att uttrycka mig bara ;) vissa bloggar förtjänar lite kommentarer!

2009-01-27 @ 20:53:39
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: F

Hahah mmmm Edward!!!

2009-01-27 @ 22:50:15
Postat av: Ashur

Ni och den där Edward..

2009-01-27 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0