Nytt typsnitt!? A-paaaliiz

Tjännaaa Jag är proppmätt just nu. Jag har ätit godis under hela tiden jag pluggat. Men sen blev jag sugen på något matigt och saltigt så jag fixa en pytteliten portion med thai curry sås å ris. Utan kyckling. I en liten skål. Jag spricker snart! Ska iväg på den obligatoriska fikan om en stund. Ajuste, Sina...du undrade hur ofta jag köper godis? Typ varje dag. Ibland flera gånger om dagen. Nu när jag skriver så är mitt typsnitt skitsnyggt. Jag hatar mitt vanliga typsnitt, vill ha något annat. Kanske som den här. Hopaas att det är den här som publiceras bara! Now im walking away, kisses.

Kommentarer
Postat av: Fabbe

haha samma typsnitt!!:P

2009-01-11 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0