öde i hela staden

Hej igen

det var öde i hela jönköping imorses då jag gick till skolan!! Den gatan som jag går uppför är alltid bland de mest trafikerade (både av bilar och trafikanter) men idag var det öde...och då jag kom till skolan var det minst lika öde där. Till och med skolbiblioteket var stängt!!
Jag fick lite smått panik eftersom jag planerat att vi ska låna en massa böcker. Men J lugna mig med att det finns gott om information på nätet. Och det göre! Grupprummen var dock heeelt fulla, på både våningarna så vi sitter i min fackhögskola och jobbar för fullt. Hoppas att vi blir klara i tid så jag får slappa hemma och öva på presentationen hela eftermiddan/kvällen! En rolig grej är att jag fått för mig att vi ska prata i tjugo minuter..men det ska vi inte! Utan vi ska hålla i presentationen i FEMTIO minuter!!! FEMTIO! Det är nästan en hel timma. Det är två vänner avsnitt! Nästan en HEL film. Det är till och med mer än en pendelresa mellan södertälje c och sthlm c!!
Men det ska nog gå SKITBRA ändå. Hehe

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0