Sina Shabou, 9 år säger:



Haha, jag kan inte låta bli att skratta varje gång jag läser Sinas kommentarer. Flickan är min yngsta syster och är nio år. Och hon är min trognaste läsare, keep up the good work sistah!

Innan jag skrev inlägget om våren så chattadejag med henne över msn. Till slut sa jag att jag var tvungen att gå för att jag hade en del plugg att ta mig igenom. Vi ska Hej då och hela tudeluttan.
Sen måste hon ha kollat in min blogg och märkt att jag bloggat istället för att plugga. Kolla in denna omilda utskällningen.

Sina säger:
så att d kan skriva i din blogg men du kan inte chata med MIG

Zαlgα säger:

du e ju offline


Sina säger:
ja men jag gör en grej med dino

Zαlgα säger:

aa men dåså

Sina säger:
vadå a men då sa

Sina säger:
varför är du uptagen för när du inte är det

Zαlgα säger:

jag är upptage, men du stör mig

Zαlgα säger:

jag såg ju inte att du var vid datorn eftersom du visades som offline

Sina säger:
stör jag dig om du ska plugga så ska du stänga av datorn

Zαlgα säger:

jag har mitt plugg på datorn!

Sina säger:
men du kan inte kopiera det !

Zαlgα säger:

nej

Sina säger:
men då sa

Hahahahaha ärligt ärligt, är hon inte skönast i hela världen? HAhaha


But then again, så är det ändå jag som är hennes storasyster. Så, förvånad blir ändå inte va? ;-)


Kommentarer
Postat av: sina

älskar du mig eller inte?

2009-01-09 @ 23:42:22
Postat av: fabbe

De e jag som uppfostrat häxan :D

2009-01-09 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0