sometimes its too hard to pick up the phone

Jag har suttit hemma och glott hela dagen, vilket har varit hur skönt som helst! Jag har ätit pappas godkända moussaka, surfat, kollat på tv, tagit ett bad och kollat på mer tv. Nu är jag lite hungrig. Så snart ska jag ta och äta. Senare ikväll var det meningen att vi skulle på bio men vi ska istället till min moster i saltskog där vi alla samlas. KOmmer att bli mysigt som vanligt. Garanti för huvudvärk får du också på köpet! hehe

Sibars mamma, min andra moster ringde och bjöd mig på apprach till imorgon. Det slog mig iförrigår att jag jättegärna vill ha det så jag sa det till mamma då vi var hos morbror men mamma har jobbat hela veckan så moster tog tag i det och rulla till mig, guldvärt!!

Jag hade egentligen bara tänkt att logga in och visa er den här låten och videon. Jag föll för den första gången jag hörde den och har hört den sammanlagt, tre gånger. Så jag älskar den redan!
(Ok, jag fick inte med den riktiga videon, det lär ni få se eftersom ni bortskämda ungar har mtv ;-) )

Till dig som behöver den supporten!

Light up, light up...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0