stackars ben. och nånstans i magen har jag träningsvärk, oklart i vilken muskel och om den ens har existerat innan. orsak till träningsvärket: i goda vänners lag och SKRATT!







När jag satt och kollade på då de tre sista Lahdo-syskonen spelade om potten i poker så tänkte jag mest på hur få dagar jag har kvar här och min ångest var fulländad. Jag försökte stilla den genom att sitta med mammas gammelmostrar men det gick inte över helt. Så jag fick fnatt och gick hem utan att ens säga hejdå till de två små söta. Men när jag kom hem så blev det mycket bättre. Vi satt alla i vardagsrummet och hade det mysigt. Mamma gick till och med med på att vi kunde kolla på Vänner! Men just den sista skivan ur säsong 7 var förstörd så vi la ner den verksamheten. Aha, men ska Zalga äntligen få se High school Musical? Nej, den var också konstig. Bra att nya dvd-filmer också funkar! Så vi satte oss ner för att kolla på några skivor med bulgarien-resan och skratta mest åt mina kommentarer som jag la då jag filmade;-) Mamma och pappa deckade eftersom de gick upp redan vid 9 imorse (vi kom hem FEM) och åkte in till lokalen för att värma maten till oss andra latmaskar som kom dit vid tre tiden. Och de två var de sista som lämna lokalen också. Hjältar! Hehe. Men vi fyra morötter kollade på det som vi filma från festen igår och så slog det mig att man bara filmar när det är lite sådär "halvroligt" när det är som roligast så är ju alla uppe och dansar, ingen vill filma då ju. Men i minnet har jag det i alla fall! Och i benen känns det rjält idag. Jag förstår inte hur jag kunde studsa så mycket igår?! Allt jag gjorde, gjorde jag med hopp. Mamma knackar på fönstret och ber oss att komma in, Zalga studtsar och skriker att hon hellre står utanför å röker. Folk dansar fint. Zalga stuttsar (hur stavas det egentligen?) runt. Hopp. Hopp.Hopp. Och ännu lite mer HOPP. Överflödig energi. Jag var för glad!! Och idag är jag för ledsen! VILL INTE TILLBAAAAAAAAAAAAAAAHHHKKKKKKKKKKKKSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111eeetttttt

Nu ska jag sova i alla fall. Jag lär väckas väldigt tidigt, vilket är BRA. Fler timmar i vaket tillstånd i södertälje tack! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0