sthlm+södertälje

HEJ

det var roligt i sthlm. jag skrattade ganska mycket åt samoras dumma kommentarer och hennes ännu mycket dummare "dialekt". hon tror att hon pratar rikssvenska, eller som hon säger det "stockhooolmskaaaaaaa". my ass.

vi hamna vid svampen när vi, efter att ha gått typ hela birger jarlsgatan upp och ner för att leta mat, skulle till ett kafé så säger hon.
- ska vi äta här framme, på sturehoe?
AAAAAAAAAAlltså, jag skratta inte bara lite. Jag skratta ganska mycket. oj oj oj så mycket, väädligt odiskret. för hon trodde verkligen att f:et var ett e.
och så trodde gon tydligen att ett sånt ställe tillåter henne att ha pengar kvar på kontot efter en middag.

innan vi lämna stan handla vi godis, sen åkte hem till älskade södertälje. vi var på bolaget som var SMOCKAT. sen åkte vi hem till sibar där vi åt en massa ost med vin och öl. och lekte ölleken.

det var kul. nu är jag hemma och ska snart sova. och herregud, jag upptäckte att klockan bara är tolv. ni vill inte veta när vår "topp" på kvällen var i så fall...

gonatt pipål!


Kommentarer
Postat av: fff

fffeeettt synd

2009-01-31 @ 01:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0