SUPRISE!!




I have some happy news!


Har ni hört om SJ's kampanj? Hela januari reser de mellan 16-15 för 25:- alla sträckor och de över 65 för 65:-!
Jag hörde om det för första gången då jag kom hit. Men då hade jag redan betalat 270 för en biljett som egentligen hade kunnat kosta 25.

När jag kom hit så berättade jag det för Nicole och hon visste tydligen också om det men sa att alla var slut sedan december månad.

Tji den som ger sig!

Jag skapade ett sj-prio konto igår natt och såg till min förvåning hur många biljetter det fanns!!
Jag sov väldigt gott. Ja, jag drömde till och med om att jag vaknar ur drömmen och finner mig själv sittandes på ett tåg mot Södertälje!! Haha, så långt har det gått!

Då jag satt och åt frukost så kom Nicole in och jag meddela henne the happy news!
-Eeeh..gå in och försök att boka. De lurar folk för att bli medlemar..men allt är verkligen slutsålt!
Jag gick genast in och boka tåget som åker 12.01 på onsdag (jag slutar 12.00) men, aa..de var verkligen slut!!
Jäävla dålig start man fick på dagen alltså.

Men efter mötet så kom vi som sagt till skolan för att jobba med broschyren (som för övrigt ter sig att bli kick-ass-snygg!) och då tänkte jag att jaglika gärna kan testa andra avgångar?
Och det gjorde jag. OCH GUESS WHAT?!
Jag åker på torsdag 05.33!!! För tjugofem jävla spänn. Det är mindre än vad min godispåse kostar!!
Godis...mm..jag har inte ätit godis sen jag kom hit. Om man inte räknar med pinvinstångarna vi köpte i norrköping!

Nu ska jag göra lite research inför kommande skoluppgift innan jag beger mig hemåt. Har varit ute på vift enda sen 10.20!
Puss


Kommentarer
Postat av: iii

YEEEEEEIIIII!!!! bra Zalga! du håller dig till dina rutiner som vi kom överens om ;)



hahah jävla homer,, mmm godiiiss

2009-01-22 @ 21:54:25
Postat av: fabbe

Fan ja koppla precis att du bor i jönköping och har åkt hit några ggr med bil..å jag har inte ens bett om polkagrisar från gränna!!! :O NÄSTA GÅNG!:D

2009-01-22 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0