tröhöötter.


Hur ska jag lyckas hålla ögonen öppna till ikväll? Ska vi slå vad om att jag ändå kommer att vara relativt pigg vid 22-23 tiden?

Om två timmar kommer coola gänget hit för att kolla å twilight. vi pratade nämligen om den igår då vi käka och det slog mig hur jääkla bra den var! Så ashur har laddat ner den och snart så är de här och jag får kära ner mig lite, lite till. Men jag hoppas att jag inte blir lika rädd och hoppar till som jag gjorde på bion haha..det fanns faktiskt ett par scener som var läskiga! idag ska jag försöka vara mentalt förberedd ;-)

Nu ska jag diska. Oh HOW I Love to diska! gäsp zzzzzz...zzzzzzz...zzzz...

Kommentarer
Postat av: ssssiiiinnnnaaaa

zalga du är vaken längre du sover inte vid 22-23 tiden

2009-01-27 @ 16:31:27
Postat av: Anonym

Ja, Sina det är sant. Men det är den tiden det är okej att sova. Vid 21 är det för tidigt för mig fastän jag är trött. Men när jag vill sovaa vid 22 så blir jag pigg, förstår du?:-)

2009-01-27 @ 16:45:19
Postat av: iii

vad twilight läskig? det kommer jag inte ihåg,, bara att killen va mm mm mmm!

2009-01-27 @ 19:35:26
Postat av: F

WTF reklamen va läskig inte twiligt din fegis, å precis de va bara Mmm mmm MMMM haha

2009-01-27 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0