G R A T T I S P Å F Ö D E L S E D A G E N I L H A M !

Fan, mina ögon är helt snustorra (som Idsala, HAHAHA) jag är riktigt trött. Jag lyckades somna tre gånger i bilen påväg hem från Nacka Forum, som vi tjejor var och besökte för första gången idag. Eller, Sibar och Fabbe hade varit där en, två gånger innan. Det är riktigt fräscht där.

Anledningen till min trötthet är nog att jag endast fick 7½ timmars sömn. Sina väckte mig eftersom vi skulle handla. Efter att ha handlat så fixade jag tacos-köttet och guacomolen och mamma fixa resten, vi åt och jag gick genast ner och mötte Sibar och Idsala. Vi gick till frisören där jag fixa min lugg från den där "Kate moss-luggen" (som vägrade lägga sig rätt på ena sidan) till en lugg som både mina systrar har nu. Så vi är...väldigt lika just nu. Idsala fixade till sitt hår, snyggt som vanligt! Och det var efter det som vi åkte upp till Nacka.

Jag handla hem lite vardagsgrejor och syrran fick hem en jäkla snygg jacka för ett sanslöst billig peng. Nu slog det mig att även jag hade kunnat ta och testa en likadan, men är man störd så är man väl det. Samma historia som de där TOPSHOP skorna. Herregud. Det gör fysiskt ont när jag tänker på vilket KAP jag missat.

Kom hem och såg att några hade hunnit samlats hos oss, vi hade alltså bjudit hem alla till oss. Det är en tradition som vi gör de första helgerna på det nya året, alltså att samlas hos något och äta "nyårsplock-maten" (dvs hela jordens sorters nötter, snacks, alla konstiga frukter som kommer till nyår, dricka och även lite mat å så)
Efter att ha suttit med alla och TRÄNGTS i vardagsrummet så drog vi in oss till köket och spela poker utan pengar. Sen kom morbröderna, pappa, morbrors fru och moster och ville köra på riktigt. Så vi körde på i ca två-tre timmar. Jag vann en pott på typ 2½ timmar - SÅ JÄVLA TRÅKIGT. MEn sista halvtimman så fick jag mest panik av allt folk som hade samlats så jag körde en all - in med mina 49 kr (insatsen var 50 och de här smal och big grejer låg på 15/30) men lyckades att vinna en härlig bunt. Körde och loosade och fick samma panik och körde en all-in IGEN med 49 kr - vann självklart då också. Jag och morbröderna kvar. Ena åker ut och den andra är sån chip-leader och kör all-in. Han vann tvyärr men alla hejade på mig ;-) Haha.

Oh well. Nu sitter jag och väntar på att få duscha. Både duschen och badet är upptaget. Imorgon ska vi på stan och sen på kvällen ska vi till Ilham som bjuder på dinner eftersom hon fyller år! Ska bli hur mysigt som helst!! Men nu är jag som sagt väldigt trött. Och in big pain. Jag sprang till apoteket, det första jag gjorde på stan, handla mina lyckopiller och innan ens kvittot hade skrivits ut så hade jag svalt ner två st - utan vatten. Mysigt.

Nej, nu ska det duschas! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0