candy keeps you happy



Ashur idag: Zalga har alltid godis hemma!


Hej!
Trots den grymma tröttheten
så har jag haft det riktigt kul i skolan idag! Uppgiften går ut  på att göra en kampanjsida och det gick hur bra som helst. Vi är inte heelt klara, men gjort det mesta ändå! Jag har skrattat ihjäääl mig idag, det var riktigt längesen sen sist alltså. De finns två nötter i klassen som vet var humor är, om man säger det så. De kom in i datalsalen som vi var helt ensamma i och storma upp hela stället med sina skämt och kommentarer. Fyfaaaan hahahaha

Jag och phärytale tog sällskap efter skolan eftersom hon behövde gå till optikern som ligger här intill. De skulle lagas på en timma så hon kom upp hit och plötsligt så var hela gänget här, Samora, Ashur och Gabriella. Samora fyller år idag! Så vi gick för att käka på Kaffe Pause (som har stans godaste sallad, tight efter kommer Alcamo!)

Samora har två andra kompisar som ville fika med henne så jag lämna dem ifred och kom hem för att städa litegrann. Nu är det gjort och jag har till och med hunnit prata med Sibar i en halvtimma. Jag berättade om allt jag har skrattat åt de två senaste dagarna hehehe

Nu ska jag duscha. Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0