all I can say is...





Hello lovers,


sitter i min säng och ska nu ta och lägga mig efter jobbigt pluggande. men nu är jag nog redo för tentan. not. är man det någonsin?

nej, typsnittsjäveln ändrades inte so im stuck here with stupid. var och fika en stund med samora, gabriella och patricia. vi pratade om allt möjligt strunt, som vanligt. jo just det, christina var där också en stund.

imorgon, ah imorgon är jag hemma. trots att det är omänskligt lite tid jag har i södertälje så är det ändå i södertälje. på onsdag är jag redan tillbaks. men jag börjar inte skolan, den nya terminen förrns nästa tisdag. så egentligen är det från och med imorgon mitt lov börjar! yei. men vi högskolestudenter har aldrig lov, under mitt så kallade lov ska jag fixa sånt som jag har lite rest i och förbereda mig inför den nya asagrymma terminen som jag har framför mig. efter en titt på kurserna så var det konstaterat: kreativitens termin är det! kreativiteten lär var det viktigaste verktyget den här terminen. och det fixar vi! way to go creativity!

nu måste jag faktiskt lägga mig. om sex timmar ska jaf befinna mig i tentasalen som ligger i , för mig, okänt ställe.

good night lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0