söndagseftermiddag

"iii" - kör du drivaren med mig? för om du gör det så kommer du att råka illa ut, det vet du va? Men om du inte gör det så vet du att vi kommer att ha JÄVLA KUL VA?!:D

IDAG alltså. Jag fick min mat till slut, det var riktigt riktigt gott. Dock ingen pizza, utan lite "finare" mat ;-)
Efter maten åkte Gabriella hem och jag, Sara och Patricia åkte först till a6 för å fixa en sak och sen tog vi en kaffe. Jag kom hem vid 19 och softlirede ett tag. Kännde för att kolla på film så jag gick ner till Hemmakväll och handla mer godis. Kollade på Be cool med John Travolta, Vince Vaughn, Uma Thurman, Christina Milian, Steven Tyler, Danny DeVito, André (han som sjunger sorry ms jackson, vad hette dem nu igen) Ja, i alla fall..filmen var...tråkig. Jag satt mest och smsade. Men jag skrattade ihjäl mig två gånger, jag måste få dela med mig av dessa två scener.

Han André spelade en tönt som lekte tuff. Han var med i rätt gäng å så..de kom för att hota Uma Thurman vid ett tillfälle, hela gänget alltså. Och hon sa något roligt så alla började att skratta, han skrattde SKITFULT. Sen sluta alla skratta och han fortsatte och fortsatte och fortsatte. Hahahahha jag kan garva bara jag tänker på det nu. Hahahaha

Sen sen sen, den andra gången var då travolta blev överraskad av en som var "bodyguard" till vince vaugh (som för övrigt också hade en rolig roll haha) denna bodyguard hade blivit lovad en sak av travolta så han kom för att "hota" honom...ajuste ajuste, han är en tönt egentligen och en bög. Alltså på riktigt. Så karakäteren var rolig. Så säger han
- So, when will you call me?
- When your phone rings
PAAHAHHAHAHAHAHA
Den var klockren. Drog den på Idsala genom sms:
Fråga mig "när ska du ringa mig?"
När ska du ringa mig? SVarar hon
När din telefon ringer
HAHAHAHHHAHA
Men hon sa bara att jag blivit en torr bonde.

Innan hade hon smsat:
HAHAHAHA Vi sitter i biosalongen och det kommer in stökiga syriankillar och Sibar säger: fan, jag har lust att ringa 112! HAHAHAHHA ASG
Jag svara:
Haha fan Idsala, swedbank torkar ut dig.


Erkänn erkänn, min diss var skönare?

Det känns jätteskönt att vara ensam hemma faktiskt! Hela tiden, förutom den sekunden jag stänger av TVen för att lyssna på min musik. Då är det lite mindre roligt. Men jag klarar mig! Det spökar inte i den här lägenheten, som den förra. TACK GODE GUD.

Imorgon är det heldag med grupparbete som gäller. Hoppas att photoshop samarbetar med mig så som Indesign gör. Jag och InDesign är riktiga bundisar, det spelar ingen roll hur sällan jag unnar den ett besök - den är lika samarbetlig som vanligt. Tillskillnad från tjurpuppan photoshop!

Okey, later lovers. Nighty nighty


Kommentarer
Postat av: F

Din diss kanske va bättre, men hennes skämt va fan mycke roligare! hahahah

2009-01-26 @ 00:30:48
Postat av: iii

ja svär brur ja driver inte! Men som sagt om allt går som de ska så kommer ja till dig o superduper super!



2009-01-26 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0