Parallell - Gud och Extreme home makeover!

Jag tänkte skriva ner årsresumén nu eftersom jag ändå inte fåt något plugg gjort. Jag har inte ens hunnit läsa ut januari månads inlägg så det lär ta ett tag. Men jag ska nog inte kolla igenom allt så noggrannt, inte lika kul ju!

Men, haha..jag läste en rolig sak som jag hade skrivit! Haha
Det var samma dag som jag hade flyttat från jkpg till södertälje för praktik och den kvällen bjöd idsala oss alla på middag. Och då vi käkade chips, godis och hallonpaj så satt vi och diskuterade religion och såna stuff. Fabbe ville tydligen ha en "uppdatering" om hur jorden blev till.

- Så Gud skapa jorden på sju dagar alltså?
- Ja, precis!
- Jaha. Exakt som Extreme home makeover ju!!


HAHAHAHA. Bara hon kan komma med såna kommentarer.
Sen sen sen så har jag sökt upp såna låtar som jag lyssnade mycket på då. Nostalgi ju!
When will I see your face again? When will you touch my life again? Ooh yeah. When will I breath you in again? I think I Lööööve you...will I see your face again?



James Scott - When will I see your face again? Ni känner säkert igen den från någon reklam på tv som gick i vintras!

Nej nu ska jag nog och avsluta på riktigt. Surfa en stund till och är det sovasova som gäller.
Sov så gott!

Ps: jag hoppas verkligen att jag inte skriver lika illa som jag gjorde för ett år sen. Jag förstår knappt själv vad jag har skrivit. Men till mitt försvar, om det är så att jag fortfarande skriver som en kråka och att mycket är osammanhängande så beror det på att jag inte funderar så mycket på det jag skriver. Utan, bara skriver.

Ps2: Frans! Jag ska ringa din chef och tjalla att du ringer folk och lurar dem på att de är med på radion live, på arbetstid. Jag gick inte på det, MEN ÄNDÅ!

Kommentarer
Postat av: sina

kaj vad jobbar frans med??





ps:hej



ps2:hejdå

2009-01-09 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0