And maybe the walls will tumble And the sun may refuse to shine But when I say, I love you Baby, you've gotta knowThat's for all time

Godmorgon!



Igårnatt sov jag väldigt djuup, och länge! I tolv timmar låg jag i min säng och sussade.
Hela förmiddagen satt jag hemma. Till slut fick jag nog och gick ner på stan och mötte upp Idsala efter sitt jobb och jag fick äntligen mitt naturgodis. Wiiho.
Vi mötte upp Ilham och vi tog våra stalker-walk, igår med mer framgång! Hahah
Sen fikade vi på Bacino (ja, vårt andra hem) och satt på uteserveringen, efter ett tag började det SPÖREGNA och åska. MEn det var mysigt att sitta kvar där :-)
Ja, i alla fall tills röret brevid mig sprack upp och jag fick vattnet på mig! Nån annan vattenstänk fick jag då vi skulle över gatan då en bil kör förbi, precis på en vattenpöl...
Alltså, vi tre stog brevid varandra - men ändå var det bara jag som fick all vatten på mig! Skitkul!

Kom hem och kollade på Michael Jacksons bregravning och jag tror att det inte är förrens idag jag verkligen har förstått att han verkligen är borta. Det ÄR helt stört, alldeles för tiigt. Men han kommer att för evigt att leva vidare ändå...

Idag har jag lillasrran hela dagen. Kul i jul. Hoppas att Sibar inte har något för sig idag, jag har inte träffat henne på två dagar nu och saknar henne.

Nu ska jag lyssna vidare på lite human nature och for all time. Mys!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0