bellman, ryssen å tysken

Idag har jag lite ont i armen. LITE pinsamt att säga varför...
Men igårkväll åkte vi till min syster i rönninge (som äntligen sovit dessa två jävla veckorna nu, NO MORE springa efter stampejäveln, kaninen alltså) och satt där å prata å fika å åt å hade det trevligt. Tills Sibar kom på att vi kunde spela lite Wii.
EEhh, ja...där kommer värken från armen ifrån. Jag vägrar att säga att det är träningsvärk!!!

Idag har jag, som sagt varit med syster och kusin. Och förstår ni hur många frågor de ställer? Om allt? Och förstår ni också att de inte kan läsa av mina, väldigt tydliga, ansiktsuttryck OCH kroppsspråk att - NEJ, en fråga till och jag hoppar!
Förstår ni hur många frågor det hinner ställas under hela dagen?!
Nej, ni förstår inte. Ni såg inte mig idag. Sibar och Idsala förstog så fort de såg mig på stan
- Varför ser du så självmordbenägen ut?
Tack!

Vi handlade lite fort på konsum och kom hit för mat å fika på balkongen. Jättemysigt.
Sibar åkte iväg  så jag och Idsala satt mest och larva oss. Hon kissa på sig å så...
Haha nej, inte riktigt.

Det roliga med idag? Jag kan dra exakt ALLA mina skämt till flickorna och de typ, kvävs av skratt. Jag behövde iofs inte för så mycket för att få dem att skratta...men aa, det var trevligt. Så länge jag fick dra skämten, självklart! Såhär lät det när de skulle dra något
- Har du hört den om bellman, ryssen å tysken på öde ön?
Eeeh, nej. Inte bara 10 eller 12 gånger. Den är absolut inte äldre än er.
- Eeehhh jag har en bra!! Har du hört den om bellman ryssen å tysken å deras val för badvatten?
Wow, please...DO tell!

Nej, men jag är inte särskillt bitter :-)
Imorgon har jag fått en hel del å göra, helt plötsligt. Kul.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: elisha

hehehehehehe jag sitter o skrattar för mig själv medans päronen och sina sover:D

2009-07-18 @ 02:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0