får man vara mer pinsam?

Hello.

Minns ni att jag för ett par veckor sen gick ner på stan med kedjan på kjolen nere?
Weeell.
Det har hänt igen, TYP.
I torsdags drog jag på mig ett par nya leggings. Någon timma senare var jag på toaletten och såg att jag glömt att ta bort prislappen, skulle precis ta bort den då jag såg att den endast går att klippa bort.
För ja, det är ingen vanlig prislapp. Det är en avlååååång kartongbit, typ bananformad. Okej?
Ja, timmarna går och jag är påväg ner på stan för att handla lite picknick och möta upp Idsala då jag plötsligt fick lite bråttom till sjukhuset. Jag ringer mina föräldrar, som är på stan, så att de väntar på mig och så att vi kan åka in till sjukhuset tillsammans.

Ja, jag springer alltså ner till en stan som är FULL med människor. Varför var det så mycket folk just den dagen? Why?
Jag går runt där ett tag tills de handlat klart. Vi åker in till sjukhuset. Och när jag sitter där i rummet så ringer min telefon, så jag går ut från rummet. Pratar och går in igen.

Pappa: eeh, vad har du dinglande därbak egentligen?
Hahahaha MEN; NEEEEEEJ!!!!!!!
Varför var det fullt på stan? Varför, VARFÖR valde jag att ha på mig typ, min kortaste klänning ever? Det gick inte att undgå att jag hade en stor jävla bananformad kartongbit hängande på rumpan!

Okej, jag bjöd väl på lite skratt sådär en trist torsdagseftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0