hush hush

Oj, jag har helt säker på att jag hade bloggat imorse.

Gick upp pga en väldigt högljudd som typ, skrek konstant från kl 7 ute på lekplatsen. KONSTANT. Men jag låg kvar och drömde ljuvt fram till nio, ville sova mer men plötsligt kom jag på räkningarna som jag helt glömt bort att betala. Så jag hoppa upp och gjorde det.

Sen åkte jag, ena syrran och Sibar till stranden där vi låg och stekte och lekte tillsammans med Ilham och Sofia + kusinerna och deras kompisar. Vattnet var så skö ö ö ö nt!!! Jag ville bada mer men det var ingen som var på tyvärr.
Hoppas verkligen på en fin dag imorgon också, trots att jag är så trött. Känns som att man varit ute och festat i flera dagar irad, konstant trött! Solen tar mycket på ens energi faktiskt.

Kom hem och åt en jävla god korvstroganoff och gick sen ner på stan med Ilham och Idsala. Där mötte vi Fabbe och Sibar. Vanlig fikaa och sen åkte vi till rönninge där vi släppte av syrran å seeeeen kom jag hem och åt en sallad med mamma och syster trots att jag fortfarande var proppmätt från korvstroganoffen. Mmm. Mat.

Nu ska jag leka med syster. Puss

Kommentarer
Postat av: sina

haha va mycket du leker med mig bara den med glass leken sen är det över åå va roligt det är.

2009-07-02 @ 22:36:58
URL: http://zalgas.blogg.se/
Postat av: SVAR

Haha, lekte jag inte med dig i köket precis? När jag retade dig för dina calvin klein trosor du har på dig? När jag fick dig att gråta som en liten flicka? Va?

2009-07-02 @ 22:38:51
Postat av: sina

sssshhhhhhhh säg inte att jag har gråtit ::::::@@@@@@@@@@

2009-07-02 @ 22:40:47
URL: http://zalgas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0