InHolland

Jag ska alldeles strax ta och lägga mig.
Har varit hos moster mestadels av dagen. Ätit, umgåtts, ätit lite mer och lekt massor med bambiseeen.
Herregud, hon var så FUUL i sin regnkappa. Såg ut som en fuuul-larv. Men sen tog jag ut henne i solsken och då slapp hon den där fula grejen. Sen busa vi i vardagsrummet, hon skrattade hahaha

Kom hem och tänkte precis fixa balkongen fin för Idsala och Ilham då de ringde å sa att vi åker direkt, hann inte ens lägga på nytt smink då bambi pussa bort allt. Vi åkte nämligen upp till heron city för att kolla på ice age 3. Ganska kul!

Kolla vad jag hitta på facebook!

Det här en av byggnaderna till min skola i Holland!


Ser ni den färglada byggnaden? Det är byggnaden jag ska läsa i. Kommunikation och media! Den knäcker ju nästan byggnaden som jag går i nu!(nästan)


Det här någon typ av studentföreningsgrejjs. Spelar ingen roll, för här får man nämligen öl eller vin för 1 euro! Vem bor där om inte jag?


Det här ska tydligen föreställa insidan av skolan. Men det gör inget om ni liksom inte get it, för jag gör inte det.
Vad är det liksom? en vägg? En vägg utan typ, tapet? Eller va? Trappor? Äh.


Imorgon ska jag kanske klippa mig! Jag har aldrig haft såhär långt hår innan OUÄÄH nu måste det klippas av. I alla fall en liten bit :-)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0