Para siempre

Wow.
Gissa vad jag har glömt att berätta? Eller, vad jag själv helt och hållet glömt bort?
Min blogg fyllde två år i lördags! Jag glömde det förra året och i år igen, och lär glömma det så länge jag har den här lilla jäveln :-)
Jag önskar fakiskt att 4 juli kunde stå för bloggens födelsedag, men nu är det inte så!
Tack bloggen för att du agerat min minnesbank de senaste två åren! Tack för att du kunnat stå ut med mina, väldigt väldigt tråkiga inlägg! Tack för att du varit en säck som jag slagit på då det behövts! Tack. Wiho. Grattis!

Men! MÅNDAG!
Idag är mitt liv för övrigt ganska tråkigt. Vädret gör sitt! Jag vill hitta på en massa bus! NU! Istället borde jag nog, typ...ta tag i mitt liv. Läsa en bok kanske. Eller typ...ta körkortet. Ju fler jag skjutsar, desto fler som tjatar om att jag är världens lataste som inte tar tag i kortet (som jag för övrigt, fortfarande, tror på att den en vacker dag dyker ner i mitt brevinkast - bara sådär!! JAG TROR, DÄRFÖR KAN DET HÄNDA!)

Nej men, annars då. Jag och Sina är ovänner haha. Det går inte så bra, för att jag skrattar så fort hon ger mig hennes "arg-min" och den andra lata jäveln har sovit i tolv timmar nu. HUR LAT?!
Ååå jag drömde för övrigt om en drömman i australien. Ska vi skippa holland och dra till australien istället? Han finns tydligen där och är väldigt lik en viss person hehe

Nu ska jag gå och leka arga leken med syster. Och typ, missbruka Michael Jacksons senaste låt. Missbruka, mycket bra ordval.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0