tre nya familjemedlemmar

Tjoho,

inatt drömde jag om farmor. lite konstigt tyckte jag.
gick upp å såg att mamma redan gett sig ut i dagen. hon kom hem 10 minuter senare med en kasse full med frukost. färska frallor bland annat, mums! ja väckte mina systrar å vi åt å åt.
berättade för mamma att jag drömt om farmor så hon tog upp telefonen och ringde till henne.
farmor bor alltså i syrien. mamma pratade lite, efter ett tag fick jag luren och fick prata med det glada russinet haha
fast hon lät gråtfärdig, det gör hon alltid när hon pratar med mig. seriöst, jag är favoritbarnbarnet så man förstår ju! äldst är jag också!
skitsöt. saknar henne, men hon saknar tydligen mig mycket mer. det förstår jag också.
haha okej okej ja ska beté mig.

var nere på stan med mina systrar och köpte tre nya fiskar!
vi har i många dagar pratat om att hjälpa vår fetma fisk med döden. det har varit mycket prat om att den lider. vi kontrar med att den skulle ha dött för längesen om den VILLE dö.
Ja, men de lyssnade inte. en dag (igår) vaknade jag och såg akvarieskålen, stenarna, växterna och snäckorna helt diskade och på tork :-(

Men i alla fall! Våra nya fiskar! En svart, en röd och en pytteliten gul. Den gula verkar vara rädd för de andra för den gömmer sig bara bland snäckorna.
Den svarta heter OxH
Den röda Corazon
Och den gula har vi inte bestämt ännu. Ni får komma med förslag!

Har ätit å kollat på pippi. Nu vill jag sova en stund, har jävla ont i magen. Senare..eller oj, om en timma så ska vi till ilhams "sommarstuga" för att grilla. Ska bli mysigt!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0