alltid i minnet. alltid.

Godmorgon!

Min lillasyster hotar mig till att blogga och till att höja ljudet på musiken så mycket så att jag snart är hörselskadad. Kul syster va? Vi kommunicerar via msn. Hon hade omöjligen hört mig genom musikvågerna, och tvärtom på mig.

Ja, alltså. Inte så mycket har hänt sen jag sa god natt igår. Jag la mig inte direkt efter utan satt kvar med min syster och efter ännu ett tag gick jag in till rummet och öppna hela fönstret och bara låg kvar och titta ut över Södertälje. Jag har faktiskt stans finaste utsikt!!

Jag har sovit fruktansvärt mycket. Så mycket att jag känner mig bakfull. Hade en mysig dröm, men som jag nu i efterhand vet att, eeh..ja, att den inte var så mysig. Jag drömde att en barndomsvän skulle gifta sig och att jag närvarade på bröllopet. Hon var jättefin och alla var jätteglada men när jag stog där mitt bland alla så kunde jag bara inte hålla mig från gråt. Vad jag än gjorde, vad jag än intala mig själv så kunde jag inte få bort klumpen i halsen.
När jag vakna och tänkte efter, så självklart. Det var exakt ett år sen Hon gick bort. Det var hennes syster som gifte sig...
Känns som igår. Alltihop.



Och utöver det hela ska man tvingas gå på ett bröllop. Kul i jul just idag och extra kul att man inte ens vet vem grabb-stackarn är som gifter sig. Eller vet å vet, jag vet vem han är, men jag känner ju honom inte.

Nu ska jag försöka hitta på saker som får mig lite tankefri. Typ, måla naglarna.

Till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0