it´s like rain on your wedding day

Haaaaaaaaaaallå eller?!

SOL SOL SOL!
Jag har drömt hur konstigt som helst, att jag bland annat gick runt topless? Och att jag körde bil men kunde inte köra sakta, åkte jättefort hela tiden. TYD DET!
Vaknade upp, vitare än någonsin. Om jag har flagnat i en hel vecka så går det inte att jämföra med det jag gör nu. Jag flagnar som en häst! Helvit och täckt av dött skinn, kan det bli mysigare?

Häromdagen kände jag mig lite snäll och ville dammsuga mitt rum, tar ut dammsugaren och säger
- ÅÅ en ny dammsugare? När köpte ni den här mamma?
- Ny? Om en dammsugare är tre år gammal och kan fortfarande anses som ny...så visst.
Hur kan man kunna avslöja sig själv så grovt? Haha

Idag ska jag till moster för att träffa mina två andra mostrar som varit bortresta. Sen ska jag försöka hinna med att gå till morbror för att göra en liten sak åt en annan morbror. Nånstans däremellan ska jag försöka få vara ute i solen också.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0