det finaste jag vet

Jag sitter i mitt rum och har det ganska tråkigt.
Hur man kan fortfarande vara proppmätt efter en sallad som man åt för mer än 4 timmar sen? Hur?

Fyfan vad jag var bitter idag. arg, på allt och alla i princip. Skrek och hade för mig. Men nu är det bättre (kanske, bara KANSKE för att jag slipper prata med någon :-) )
När jag väl blir arg har jag ett jävla temprament, faktiskt. Jag blir lika förvånad själv, varje gång.

Oooh well. absolut inte det jag ville skriva om egentligen.
Mina kära vänner klagar på att min blogg bara blir sämre och sämre. Jag uppdaterar väldigt sällan och har blivit tråkig - det är deras dom.
Och alldeles nyss läste jag lite vad jag hade för mig för ett år sedan. Jag var lika bitter då som jag är nu, tydligen. Men ändå, betydligt mycket roligare! Kanske var det bara sättet jag formulerade mig på? Inte vet jag. Eller kanske för att jag hade ett heltidsjobb på Scania och fick åka till amsterdam och jobba och en semester att se framemot? Kanske. Roligare var jag allt.

Imorgon ska jag tydligen inte få vakna tidigt eftersom jag och Sibar är bjudna på frukost hos Sofia och de bestämt tiden 11-12 så vill jag nog inte gå upp vid 9. Hoppas att det är fint väder så att jag kan få promenera dit! Efter frukost-daten så ska jag upp till min kusin och hans fru för att leka med deras hund - BAMBII. Vi ska ut och leka jag och hon. Ha en riktig BFF day. haha
Hon är min nya bff!
Ja, vi pratar fortfarande om en hund :-)

Jag har suttit hemma och pluggat lite. Eller försökt i alla fall, hann med 2-3 kapitel innan mina ögonlock sakta med säkert, drogs ihop. Kom in till rummet för att bara uppdatera mig lite fort och lägga mig tidigt...och jaa...det var väl en sisådär, två timmar sen?
Lyckat koncept.

Jag lyssnar på Viktoria Tolstoy, vilken röst kvinnan har. Känns som en mamma som sjunger för en, den är såhär..snäll ch mjuk. Jag kommer inte ihåg vad min favoritlåt av henne heter, tyvärr :-(

Nej men...man kanske ska ta och lägga sig ändå?
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0