(dadada da dadadada)

Tjoho!

Igår så bloggade jag inte pga att jag vakna av min smärta. Så resten av dag gick mest ut på att uthärda den utan alltför mycket smärtstillande. Åkte iväg en sväng och klippte mig. Och OM jag klippte mig sen? Halva håret är i princip borta, men så är det mest mitt eget fel. Skulle ha klippt mig för längesen.

På eftermiddagen kom Ilham, Idsala och Sofia upp till mig efter deras lilla fikastund på stan. Vi satt och åt nötter och godis och snackade lite. Sofia droppa och efter ännu ett tag droppa Ilham också. Då satt jag och Idsala och funderade på ifall vi skulle till henne och hänga (bara för att jag suttit hemma i princip hela dagen) ellerom vi skulle göra det vi gjort, i princip hela sommaren, dra till 550?
Sjävklart blev det stället med tre siffror till namn. Det var fullt hus och vi satt mest och njöt av att vara på vårt andra hem. Typ vårt, andra vardagsrum!

Ett glas vin blev till två glas vin och...eh, en öl....och, tre shots. Vi blev faktiskt påtvingade allt förutom vinet! Men till slut lyckades vi smita därifrån och komma hem. Ta en dusch och somna. Eller, jag vet ju inte om Idsala duscha eller inte. Skulle tveka på det. Hon är ganska skitig av sig.

Idag har jag typ flera olika planer. Jag liksom planerar saker och ting med människor och sen orkar jag inte och så glömmer jag att säga till att det inte blir av.
Typ. Plan 1. Vi ska ut i stan idag. Jag och Idsala bestämde halvt som halvt att vi inte ska dit längre. Sibar och Ilham tror fortf att vi ska dit (vilket vi kanske gör också..men a)
Plan 2. Idsala tror att jag ska luncha med henne idag. Men varför ska jag göra det när jag har en mamma hemma som gjort massa mat? Dessutom har det gått aaalldeles för lång tid sen hon duscha sist, matlusten lär väl inte vara på topp då!
Plan 3. Jag ska upp till morbror för att jobba och då ska min andra morbror möta mig där för att han ska hämta något. Ja, det är iofs det enda som jag vet kommer att bli av. Jag har förresten hela deras hus för mig själv, wiii to the hooo. Hej trädgård!

Förresten! Jag har före - och efterbilder på mitt hår för den som är intresserad.


Ouuääähh, mitt hår!
Jag har lugg också. Den är fettjobbig men vi försöker att komma a long ändå, kämpar å så.

Tänkte bjuda på en låt som är riktigt skön!
The Veronicas - take me on the floor


Nu ska jag ta tag i den här dagen! PUSS

Kommentarer
Postat av: idsala

jag e mer bekväm me dig när ja e skitig

2009-08-01 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0