Låt äventyret börja!



Snacka om att jag är hemma! När jag är hemma är jag aldrig hemma, som i mitt hem. Haha kul mening.
Vad hände igår?
Hmm... Sibar och moster kom ju. Men innan dess så kom mormor också och efter det kom även min andra moster, alla för att hälsa på mig. SÖÖT. Jag och Sibar drog oss bort från vardagsrummet ändå och drack kaffet ensamma (hade en sån huvudvärk vilket jag haft till och från i två dagar, jag blir nojig då det kommer till just huvudvärk eftersom jag nästan aldrig har det) men huvudvärken KAN ha varit pga all godis som jag åt på hemresan...

Vi gick hemifrån och plocka up Terese som vi lekte med resten av dagen fram tills det att Idsala sluta jobbet. Då stack vi till henne och hon fick en liten delfin-present av mig. Haha OM hon blev glad? Ni skulle bara ha hört hur hon reagera när jag mmsa henne delfinen och lekte som att den vore min. Idsala, att du ens kunde tänka såna tankar!

I jalla fall. Vi hängde där. Sen stack de två nötterna och min syster kom! Personen jag saknat mest mest! Så fick jag ta en titt på hennes tatuering, som typ växer haha. Sen blev det alldeles för sent så vi stack hem (idsala bädda soffan; det var som ett stort fuckyounärkannidra?!)
Duschade och hoppade in i mina så nytvättade lakan så att hela rummet luktade tvättmedel.

Sov gott, självklart. Men vakna lite för tidigt. Gick upp och åt frukost, bröd som fabbe hämtat med från jobbet. Godaste. Hör och häpna, jag typ vek all tvätt?! Sen försökte jag fixa datorn för typ, sjuttielfte gången sen jag kom hem, ringde support och fick det lösts. Tror jag i alla fall. Sen hjälpte jag farbror med att boka parkering på arlanda och sen blev jag klar med allt.

Man märker att jag är trött när jag skriver såhär tråkigt?
Sen så gick(SPRANG) jag till telge energi för att träffa Franciscoo, wiihooo och vi gick upp till berget för att se på alla våra kompisar som tog studenten, I REGNET. Allt jag kunde tänka på var min egna student. Då det haglade. Och när vi sprang ut så kände jag knappt igen alla som var där pga alla vatten de fått HÄLLT på sig, typ. Äe fyfan den dagen alltså.
Men i alla fall, det var många kompisar där och vi blev bjudna till en massa mottagningar och på massa champagne, men vi tacka glatt nej och gick ner på stan istället. Nej, just det! Vi tacka nej till att åka med flaken också, eller hur?!
Vi ville gå i regnet och kylan till stan. Sagt och gjort, vi satte oss på första bästa ställen för en kaffe och för att få tillbaks känseln i fingrarna (efter att ha fått slav-bärt paraplyet, som typ...blev jättetung till slut...) seeen dök morötterna, Sibar och Terese och vi bestämde oss ganska snabbt för att dra hem för att äta mat.
De släppte av mig och Frans och stack till Lina. Jag fick lära mig hur man ringer upp genom porttelfonen (man lär sig något nytt varje dag, eller hur? Vissa mer viktiga än andra...typ...) och så åt vi lite mat och drack till raki som smakade vatten pga mes-frans som inte klarade av att dricka den haha
Sen kom nötterna tillbaks och efter ännu en stund så gick vi ut igen. Vi förvandlades snabbt till fyra skorstenar i regnet, men sen blev det för kallt igen och frans ville inte leka med oss längre, så vi tre gick och fika hos terese och frans gick för att sälja sig på någon random gata i södertälje.
lågkonjan slår oss alla olika hårt och på olika sätt!

efter fikat så åkte jag och kusin till vårt all time favorite, ica maxi. lekte och så släppte hon av mig hemma. hemma har jag lekt med systrar, kollat på tv, diskuterat med päron och fått ett härligt besked per mail, mer om det imorgon.

Nu sitter jag på min säng och typ, känner att det kliar i öron och hals = förskylning på G. Men känner jag mig själv bra så känner jag ingenting imorgonbitti efter en god natts sömn!

Imorgon hörs vi igen. God natt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0