back in town

Nu är jag tillbaks till Jönköping! Och det är en sån TUR att det bara är för några dagar.
Jag lämna en soligt och fint Södertälje för ett regnigt, grått Jönköping - varför blir jag förvånad?

Men jag kom hem och hade kramkalas med Nicoliina, som berättade att vi var bjudna på middag hos sina släktingar. GULD. Jag slapp laga något. Skit gott var det också!
Kom hit och catcha upp, sen kom Klara och Queen och vi lekte lite mer, också riktigt kul!
De kom hit med ännu mer mat, donken! Mums!

Vi sattt och lekt och prata med en massa smarties-godis. Men jag är så jääkla trött just nu så det inte finns!
Mina blåsor på hälen? Det är inte blåsor längre, det är ett par EXTRA hälar! Fuck them om de försöker förstöra min kväll med klassen imorgon!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0