jag tycker synd om er som bor här

HELLO!!

Men guuuuuu så vackert väder det är!! NOT.
De som tar studenten idag ska i alla fall vara glada över att inte få SPÖREGN och HAGEL. Hahahaha men på tal om studenterna HAHAHAHAHHA fyfan vad vi har garvat!!

Nicole har två kompisar från sthlm på besök, de kom hit för någon timma sen - så de är ju vana med studenter på flak så som jag är. Vi hör hur studenterna kommer på flaken och går för att kika från fönstret, altså HAHAHA
De står som nötter på flaken och typ vinkar som drottningen! Var tog den pumpade musiken vägen?! Var tog champagnen vägen?! Eller ölen för den delen?! Vart tog de roliga studentskyltarna vägen?! De skrikande studenterna? (För det är INTE ok att mindre än hälften skriker och de andra står och vinkar åt de, väldigt få som står och kollar på)

Nej tacka Gud vettja att mina föräldrar valde att bo i Södertälje och att jag var klok nog att ta studenten och åka flak i sthlm (stan).

Fyfan så djupt jag har sovit! Jag vakna inte förrns telefonen ringde och jag får höra hur min syster (som är i den förbjudna åldern) skäller ut mig för att jag tog ett par skor som hon ska ha på skolavslutningen. Sen när börja högstadieelever gå i 12 cmers?

Nu är Nicole och hennes kompisar på stan för att den ena ska fixa sina naglar. Husmor som jag är ska ner och handla mat och laga mat. Jag är vrålhungrig! Lasagne, här kommer jag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0