kojja och godis

Hello

Kul det var att vakna tidigt imorse, typ....9 kanske? Käkade frukost med syster som är ledig och sen så la jag mig i sängen med vidöppet fönster och bara softilerade medans fabbe surfa och pumpa musik. Jag byggde en kojja till och med! Den var jättemysig och fin. Mamma tycker att jag är knäpp, men jag har alltid gillat kojjor. Jag hann dock inte ge en vägbeskrivning till min låtsaskompis, imorgon kanske!

Efter två timmars kojja-lekande så gick vi till vår gamla skola med mamma, för att plocka upp den yngsta och så tog vi en tripp på stan.

Kom heeeem, åt maaaaaat och nu är jag väldigt määääättt. Och ganska uttråkad också faktiskt. Undrar vad jag ska göra resten av dagen?? Hmm...
Men jag är som sagt mätt nu. Och ganska sugen på godis. Mm..godiis...



Nu är det meningen att jag ska ljuga något om vad jag ska göra, bara för att låta som att jag har något intressant liv. Så, nu ska jaaaag....tyyyyp....läsa en bok!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0