uppdatering3

HELLO!!

samma som innan, vem sitter inne och uppdaterar när man kan ligga på en strand i solen?
det är det jag har gjort idag! la igår in ett larm på mobilen och gick in och väckte mina systrar, ordnade frukost, åt, packade. idsala kom och vi hämtade sibar och sedan åkte vi i illfart till stranden. eller aa, illfart å illfart, det var lagligt! skitirriterande att vi gick upp skittidigt och ändå var vi på stranden så sent, TJEJER alltså! men vi hade det kul ändå.

just nu sitter jag i vardagsrummet med pappa och systrar och typ...kokar. måste nästan ta en till dusch typ. jag har på mig långärmade mjukiskläder, hur normal är man då? jag skulle ner för att hämta yngstingen från dalparken och klädde på mig, av en väldigt konstig anledning. det var nämast helt enkelt. men nu, med en varm dator på knät...wow. not so smart.


kul att även jag kan bli en kräfta!! jag gick till och med förbi apoteket och köpte solkräm! men jag är helt jävla röd! helt jävla orutinerad! imorgon får jag endast sola ryggen.

just det! idag gjorde jag en tacogratäng! mumsi. efter stranden åkte vi för att handla en massa mat, helt i onödan egentligen för när vi kom vi hit så hittade vi massa mat i kylskåpet. men i alla fall. idsala och salladsbladet fixade en sallad medans ja gjorde gratängen. efter det åkte vi till berget där vi softilerade med jordgubbar och massa naturgodis.


äh, nu kokar jag på riktigt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0