Utkast: Det är ...

Det är helt stört hur trött jag är!
Det var meningen att vi skulle ta en sovmorgon idag, och inte åka till stranden så tidigt då de flesta av oss har bränt sig.
Kl 5 vaknar jag, helt klarvaken och säker på att klockan ändå har blivit 10. Kl 6 vaknar jag igen och tror att jag sovit bort dagen. Kl 8 vaknar jag av ungarna som leker ute på lekplatsen och en klimakteriemorsa som skäller ut dem, så pass mycket att jag hörde det enda upp till våning 9. Wow. Mina systrar väcker mig i omgångar - ska vi till stranden? - när ska vi till stranden?
Vafan! Det var bara att gå upp. Vi åkte in vid 12 och jag blev rastlös så fort jag kom dit. Eller njae, inte riktigt. Först lekte jag, mina två yngsta systrar, Sibar, hennes två storebröder, en vän till dem + min kusins fru BARN GENI. Haha hur kul som helst. Och man skrattar lika mycket åt en person som gissar fel!
Vem vann hela spelet? Va va? Självklart JAG. Jag och min 10åriga syster i final hahaha

Dagen gick ändå fort och här sitter jag, redan nyduschad och gäspar ihjäl mig. Får inte sova ännu eftersom hela familjen ska åka in till rönninge, till moster för att vinka dem hej då innan de åker iväg på semester. Syrran är hus- och kaninvakt under tiden, jag är barnvakt åt mina systrar - snacka om att ha dragit nitlotten va?

Jag är sjukt uttråkad men orkar samtidigt inte göra något. Jag ska nog in till köket där mamma precis bakat bröd och äta det. Och lite nötter på det. Alltid nötter!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skål då.



Skål för dina tankar.

Skål för allt som finns.

Skål för denna sol

Skål för denna tid



Skål för bloggens värde

Skål för hjärtats färger

Skål för det är ju livet

Skål för bubbels herre



Skål för våra leende

Skål för våra skratt

Skål för allt är värme

Skål för själens plats



Skål för det du säger

Skål för tystnads läte

Skål för lyckans chans

Skål för en chimpans



Skål för evigheten

Skål ju för oss två

Skål för tiden flyger

Skål för en hand



Skål och tack för vänner

Skål och tack för dig

Skål och tack för världen

Skål och tack vad fan

2009-06-30 @ 10:40:36
URL: http://kokolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0