whoooop whooop

Weeooow såhär länge har jag inte varit utan bloggen! Eller njaa, bortsett från semestrar å så. Men semester är ju semester!

Jag måste bara nämna allt jag gjort så att jag inte glömmer bort det, jag har redan börjat glömma vad jag gjorde i lördags till exempel!! (Nu har jag läst min blogg, som jag egentligen försöker undvika så gott som möjligt, för att kolla om jag kan fräscha upp minnet)
Efter inlägget så blev det exakt som jag trodde, jag började fixa lite käka åt oss. Tacos. Haha alltså, Rania (en av Nicoles kompisar) är en av världens skönaste personer lätt! Hon har klockrent garv så på eftermiddan där var hon seg och det första jag sa till henne var "så fort du ätit klart kommer du att ligga ner på golvet och skratta" typ.. och likförbannat blev det så. Vi drev på som vanligt och skratta.

Sen började de att fixa sig inför kvällen men jag orkade verkligen inte. Dessutom hade jag inga festkläder med mig (förutom examenskläderna) och det toppen som ändå var OK att gå ut med att jag matat med mat :-)
Hahaha jag matade även vår vita matta i hallen då  Marija kom för att låna mina skor och jag inte kunde lämna maten på tallriken, Nicole blev lagom nöjd :-)

Sen anslöt deras gamla och nya kompisar för att förkröka i köket. Jag satt i rummet och kolla på Babel för andra gången och beyond borders till typ 02 - lagom rolig tant är jag ändå. De kom upp för att hämta grejer och stack på efterfest, då la mig för att sova. Dagen efter gick jag och Nicole upp direkt för att börja städa. Utan frukost, utan KAFFE utan rakt på - ajax, klorin, fönsterpuss. Det var at plocka undan så mkt som möjligt i skafferi, slänga ut typ hela vårt liv, rensa, skrubba golv, dammsuga, tvätta, packa, skrubba lite till osv.osv. Plötsligt blev klockan typ 4 och Nicoles syster och bror kom för att plocka upp henne. De gick för att käka och Samora kom till mig och vi bestämde oss, efter långa diskussioner om vad vi ville äta, för wok. Bara det att wok låg hela 10 min (mitt i stan) ifrån - exakt första dörren brevid min port är en Kina resturang. Vad blev det? KINESISK BUFFÉ!! Det var inte så gott, men man smakar ju lite av varje och blir mätt ändå. Ok, jag blev proppmätt. Till slut fick jag äntligen mitt efterlängtade kaffe.
Sen joina Marija oss och sen gick vi upp till mig, hämta mina väskor (som jag IOFS fick BÄRA NER HELT ENSAM I TVÅ OMGÅNGAR PIIIIIIIIIIIIK) och åååkte iväg. Aaaaaaaaaah trodde aldrig att den minuten skulle komma!!
Oj, det här var ju igår...det slog mig prcis. Känns som en evighet sen.

I all afall. Vi sitter i bilen då jag känner att jag bara mååste ha glömt något hemma. Något viktigt. Men jag kunde inte komma på vaad! Jag hade ju undersökt alla skåp och hyllor och allt.
Typ, halvvägs i norrköping kom jag på det.... MIN JACKA!!!!! Hahahahaha som tur var så var Nicole kvar i jkpg så hon åkte in till lägenheten igen. Hur smart?! Men det blev ganska rörigt i slutet då hon trodde sig tappa bort sin nyckel och vilka som var vart vem som skulle göra vad å allt. Så jag får helt enkelt skylle på det!

Kom hem och möttes av att tjejerna var här och fika massa gott som fabbe tagit med sig från jobbet. De satt mest och pratade om sina intressanta liv. Jag hade lovat mamma att följa med familljen till farbror för att hälsa på så jag lämnade tjejerna (fabbe var kvar hemma) och sa:
om ni är kvaar så kanske jag får berätta lite om min exmaensmiddag?
Haha ärligt. När jag väl gör något kul!

Vi kom iofs aldrig iväg till fabror så jag fick hänga med dem resten av kvällen ändå. Men min middag var inte så intressan för dem :p
Efter att de hade gått så försökte jag att blogga faktiskt, men det var ganska segt och jag orkade inte vänta så jag skippade det och la mig. Vakna upp vid typ, lunchtid, åt frukost och sen så mötte jag Ilham och hennes syster, sen plocka vi upp Sibar och Idsala och åkte upp till skärholmen och hängde lite.
De lurade dit mig fan. Jag trodde att vi skulle kolla på present till Sofia men det var shopping. Stolpskott! Jag letade efter the boyfriend chair i varje butik typ. Det räcker med att se rea-röran...

Efter deet kom vi till mig, åt och försvann ganska fort till stan, fick äntligen köpa presenterna som JAG fick bära eftersom jag är Hulken. Men det var inte så tunt, bara stort. Efter det gick vi för en vanlig fika, men den här var roligare än vanligt då vi planera midsommar. Sen åkte vi till Soofiaa och jag fick se hennes lägenhet för första gången! Jättefint, verkligen! Där har vi varit hela kvällen och ätit gott och pratat en massa.

Imorgon ska jag kanske färga mitt hår, mest för att jag är uttråkad och försöker undvika två PM som jag måste skriva.
Imorgon ska jag även överföra alla bilder från examensmiddan! WHOOP WHOOP.

God natt gott folk! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0