AAAAAAH MONDAY! HOW I LOVE MONDAYS (alltså, på riktigt, I do!)

Tjo å tjipp!

Jag fick fnatt inatt och fick för mig att vakna och stänga av mitt larm? Så det blev ingen träning innan skolan. Idjotjävel. Jo men nu är det så att inatt var det andra eller tredje gången jag drömde om att jag hade en iPhone? Jag har inte ens velat ha en, varför förföljer den mig? Sen drömde jag om blondinbella och kenza, bra va?

Nu ska jag äta godis medans jag fixar en uppgift. Varför tenderar jag att köpa så mycket godis så att den mättar mig i tre dagar, minst? Hungrit öga. Haha

Idsala! Jag drömde om dig också! Jag skulle väcka dig och överraska dig med något, hade ett tv-team med mig. du låg och sov då vi kom in i ditt rum, din mamma var där inne och dammsög, ändå så vaknade du inte. Tills jag slog dig. Du hade ett par SKITSNYGGA byxor på dig!

Jalla baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0