brinnande kök - min kväll

Vilken kväll det har varit. En kväll med eld i köket!
Det började med att jag tog mitt efterlängtade bodypump pass..och jäklar vad besviken jag blev! Han har ändrat på keografin, tagit bort den roligaste biten och lagt till jobbigare delar. Fyfaan.
Bodypump blir nog bara en gång i veckan framöver haha

Kom hem, åt en minisallad, duschade, städade sprang ner till gymmet igen där jag träffade ashur och gick till godisaffären, där vi också mötte samora. kom upp, hade den roligaste biten av kvällen. sen kom nicole och gabriella.
gabriella fixade popcorn i kastrull och ville ha min största kastrull. Jag gav henne hela ansvaret eftersom jag aldrig poppat på det viset innan. Självklart brinner all popcorn upp och istället för att lukta härlig shampoolukt så stinker jag bränt.

Har stått och diskat och haft mig hela tiden enda sen de gick hem efter lets dance första del. Men det är helt becksvart på botten alltså.
Just min första, enda kastrull jag köpt själv. Den som är så fiin. Min lasagnekastrull. Och självklart så är det mitt fel hahahaha

Aja, nu är jag helt slut och ska ta och lägga mig. Ska nog upp och träna lite bodypump(annan instruktör) imorgon bitti.

Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0