disciplin och godis går hand i hand

Jag kan tycka att jag är disciplenerad. Ganska så bra disciplenerad, i det mesta. Speciellt sömn! Jag kanske har snoozat två gånger i hela mitt liv, men ringer klockan så gör den det. Då är det dags att gå upp helt enkelt!

Något som jag saknar disciplin helt i är att plugga. På riktigt alltså. Alltid samma ångest i slutet, fyfan. Längtar så in i helvette till sommaren.

Men det var nog allt. Jag kom aldrig iväg till träningen, läste atlantis tidningen igår och det var en massa tjöt om att vilan är lika viktig som träningen..så jag sparar all kraft till morgondagens bodypump med min favoritinstruktör!
ÅÅÅÅ en sak till! Jag har varit helt sanslöst godissugen! Det där suget som jag haft hela hösten, you know när jag hetsåt godis? Så har jag kännt idag, hela dagen. Men! Det är fredga imorgon vilket innebär helg, vilket i sin tur innebär G O D I S. Så jag lyckades hålla mig ifrån godiset hela dagen. Disciplinerad, I tell you!


God natt.

Kommentarer
Postat av: fabbe

duktig flicka=)

2009-03-20 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0