härlig söndag, trots att jag inte fick det jag ville ha gjort, gjort.

Nu är jag hemma igen!

Lasagnen blev jättegod, trots att vi lagade den på ett annorlunda sätt. Ja, VI för samora assisterade hela tiden. Haha hhon var rädd över att jag skulle skriva att det bara var jag som laga och att hon bara kollade på tv.
Efter maten så däcka jag på hennes säng och kollade på den rätte för rosing och one three hill. WOW kanal5! De har ändrat så mycket, woho.

Sen kollade vi ut och såg världens räddningspatrull, akutbil, poliser, ambulanser och brandkåren var där. Vi gick ner,(inte pga det) och åkte in till stan. Nu är hon och fikar med sina coola kompisar och jag sitter hemma och glor! DET ÄR LJUST UTE! Happy happy happy.
Imorgon när jag vaknar upp så kan jag säga "imorgon är jag i södertälje" nu saknar jag hem!


Just det. Jag och Samora smider hemliga planer - våren! Kom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0