HEMTENTAN

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA _ AAAAAAAAAAAAAAAAA

NU är tentan klar! Men man kanske inte ska skriva ja förrns man är över bäcket, vad de nuuuu kan heta. jag kan inte bry mig mindre. blir nog godkänd, trots att jag skrivit mer än dubbelt så mer än man får, men så blir det när man har många åsikter.

nu orkar jag inte skriva många ord. mina fingrar är blå.
nu ska jag bara glo på MÄN SOM HATAR KVINNOR (SOOM Jag längtar efter den här filmen) Och proppa i mig godis och choklad.

pusss

ps. jag börjar få syner..nbillar mig saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0