Hon, illustratören

TJO


Sitter i skolan, som jag gjort enda sen 8 imorses.
Har precis ritat en kundvagn i illustretator. Nu vet jag att jag kan det också! :-)

Vi ska designa om skolhemsidan. Så ful som den är liksom...
Och ni vet väl att ju större kundvagn/kundkorg desto mer handlar man? I vårt fall, anmäla sig till kurser/program.

Om ni bara kunde se min snygga kundvagn. Jag fick övertyga min grupp att det FAKTIST var jag som hade gjort den. Jag pratade ganska mycket i telefon då jag gjorde den, så de har svårt att förstå att jag klarade av två saker samtidigt. Jag tror att den blev så bra för att jag pratade med pappa samtidigt, jo men det är nog därför.

Nu ska jag börja läsa en av våra kurslittratur som heter "Dont make me think" som handlar om att man ska tänka på varje minsta lilla detalj som man lägger till på hemsidan. Varför en ruta? Varför är den placerad där? Varför har den jsut den färgen? OSV.

YEAH!
TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0