in södertäljYEAH

woho. nu är jag hemma! och det känns exakt som vanligt, som att jag alltid har varit här.
vi har gjort det vi är bäst på: äta och skratta.
sibar var tyvärr att åka iväg till jobbet, men vi ska ha en heldag imorgon!!!! WOHO

sina har sen länge sagt att hon har två presenter till mig här hemma.
- men vad är det för något? har du köpt dem eller gjort dem i skolan?
- meh...neeej...eller...jooo..men nee asså, jag vet inteee...

jag fatta verkligen ingenting. tills jag fick dem idag. den ena var inslagen, i den fanns ett halsband som jag använde för flera år sen, men som hon packat in i ett paket "jag hade hoppas på att du hade glömt den..."
och den andra var en bok som jag har skrivit. "boken om mig" HAHAHA
kapitlar som "husen jag bott i" "min familj" "sport" "min musik" "resan till syrien" "släktlägret i göteborg" "mitt ärr" osv, osv. hahaha oj oj oj så kul! "rasterna på lågstadiet" hahaha

wow. nu ska jag packa upp och sen SOVA. har varit igång sen 6.20 idag.
GOD NATT PIPÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0