JA, så söndagen är redan här?

Godmorgon!

Sitter i min Hugh Hufner morgonrock och har precis intagit frukost. Havregrynsgröt med russin och linfrön (godare än det låter!) med kaffe och lingongrova! Här brevid mig har jag två skålar med godis, det som vi inte orkade äta igår.

Det var meningen att jag skulle skriva min hemtenta igår men rätt som det var så kände jag att jag jag hungrig. "Lika bra att äta nu så slipper man avbryta skriv-flow:et sen" Börjar att laga, kommer på att vi redan har spaghetti i kylen. Fan, kunde lika gärna ha käkat den så skulle jag spara på en massa tid.
Koka ris, stekte kycklingfilé, blanda det med tikka masala och åt. "Oj oj oj är klockan så mycket? Måste hinna tvätta inna det blir för sent" "Ups, ingen tvättmedel hemma, måste till Hemköpt" lägger i tvätten...och rätt som det var så var klockan halv åtta och Nicole och Kim kommer hem. Kim har jag inte sett på över en månad! Hon har varit i Hawaii och Florida. I KNOW, lyx. (De åkte förövrigt förbi huset som chris brown och rihanna gömmer sig i...jepp, de hänger fortfarande ihop) Så jag laga lite ris till dem (har blivit en mästare på det) och så satt de och åt (alltså, inte bara ris) medans jag satt i rummet och kolla på de första bidragen av melodifestivalen och skrattade åt petra medes skämt HAHAHA

Ja, herregud. Chockad blev jag över resultatet. Och jag var nära till gråt när jag såg Måns Zelmerlöfs min då han fick resultatet. Precis då hon sjöng vinnarlåten sprang Nicoles släktingar in, jättetrevliga tjejer. Innan dess så kom Gabriella, Samora och Jhonny förbi för att säga hej. Också mycket trevligt!
Efter filmen kollade vi på Ben Affleck, YUM. Efter det kollade vi på America History X, inte så YUM. Eller jo, eeeh..jag visste inte att Edward Norton hade den kroppen under skjortan, YUM. Sen så kollade vi på en annan film, också på fyran - som höll på till halv fem.
Vid halv fem slocknade vi. Och gick upp vid 11 - 11.30 tiden. Nu är jag ensam hemma och vill bara sooovaa. Jag är inte så trött, bara det att det är så skönt att sova. Slippa tänka på alla måsten.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0