lördagen

Haaj

Fan vad fort dagen har gått. Efter att ha ätit frukost så åkte jag och Nicole till a6, coop forum och handlade massa massa mat. Kom hem och bytte om och "träna"...det gick inte så bra! Orkade inte, hade inte ätit ordentligt. Så när jag kom hem så började jag laga en lasagne, som faktiskt var hur god som helst!

Hoppa in i duschen, efter att skrattattack med Nicole. När jag kom ut så var två tjejkompisar här så nu sitter vi i köket och softilerar.

Alltså, stan är helt fuuull. Hotellet är proppat med folk! Det är nämligen nån frisörmässa här jusr nu och det är ett helt tåg med kändisar från sthlm också! 

Nu ska vi ha en myskväll med kladdkaka och melodifestivalen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0