min fotouppgift

Vi har haft en uppgift i kursen Digital foto nu på eftermiddagen och det har gått riktigt bra!

Uppgiften till idag var en diptyk, nu på eftermiddagen skulle vi göra en triptyk.

I triptyken skulle vi ta tre bilder som skulle representera idag, som vi sen ska öppna då vi är 40 (jag ÄR den sista som får öppna den då jag är yngst..) och tänka "ååå var det så det såg ut" typ. Jag kan inte koncetrera mig just nu så allt blir luddigt. Men här har ni min triptyk



Colaflaskan har jag med för att det ska bli kul att bli nostalgis om 19 år. Affischen och skorna har mycket med musiken att göra, alla konserter och festivaler som jag springer på idag. Och så skolan, fotat från ena entrén till den andra.
Ser ni hur fint väder vi har här idag eller?:-)

Som ni ser så har jag lärt mig att ladda upp photoshop-filer. Woho. Synd att jag inte kunde de då jag gjorde mina retuschbilder och jag tror att jag slängt dem nu.

Men mer får ni säkert se, snart! Och tack Maria för hjälpen! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Inget att tacka för :) Puss!

2009-03-18 @ 19:47:11
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0