Min sjuka dröm

Godmorgon.

Sitter i skolan just nu och är mest glad över att jag fått tillbaks mina knäppa drömmar. De är liksom en del av mig, det vet alla som känner mig haha. Alltid sjukast drömmar!
Inatt drömde jag att jag hade jättebråttom till ett flyg...jag liksom sprang så fort att jag bara ville hoppa ut ur min egna kropp för att komma i tid. Sen hamna jag i någonslags fängelse, men det var allmän toalett...så den snygga polisen lät mig välja toalettbås som jag skulle sitta i. Jag valde den vid fönstret för att ute på gården där så skulle min syster öppna ett eget företag och jag fick henne att lova att komma fram till fönstret nångång varje dag för att hälsa på. Haha

Fab, du var jätteframgångsrik! Man blev rädd av dig bara av pondusen haha.

Sen så kom dök två gamla kompisar upp i drömmen, de var i fängelset men de visste inte om att det var ett fängelse. Sen så blev fängelset till en jättefin libanesisk resturang där jag satt med några släktingar, helt plötsligt joinar viktoria och david beckham oss runt bordet! David satte sig brevid mig men jag kunde inte bry mig mindre för att jag kunde tänka på var polisen. Hahahaha

Jag dör.

Jag har alltså ingen gruppträff idag, men gick upp lika tidigt ändå. Känns skönare att ta helg sen!

Idag kommer jag att blogga mycket. Tjarå.


I know, vet själv inte hur jag kunnat motstå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Nu blev jag glad. Jag menade inte alls du antytt. Tänkte mer det kunde bli jobbigt för dig, mig gör inget. Men din kommentar visar du är en toppen person. Tack för det. Kanske ska jag lägga dig på min msn? eller? :)

2009-03-13 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0