seg fredag. s e g

HAJ

Jag sitter i en sån jobbig datasal och försöker arbeta med min sista photoshopuppgift, tror ni inte att klippet krånglar med mig? Va? Tror ni inte det? Skit jobbigt. vill verkligen få det klart idag!!
I helgen ska jag skriva klart en tenta. Hej, vadå helg? Vis tudentet pluggar heltid+extra+ingen semesterersättning. tack. dagskift och nattskift. hej å hå

på tisdag åker jag hem! skulle köpa biljetten nu men den här datorn går inte att lita på, så jag gör det hemma. skulle inte förvåna mig särskillt om priset gått upp till det dubbla eller om jag råkar köpa två biljetter..hmmm..

utställningen! Gick bra. klassen är såå jäkla bra så detinte finns.
ni ska få se mina bilder nu.


knogarna/bergstoppar blev min huvudbild.




walk on the desert


grottan


grusvä/asfalt.


wey.
kul att få ett samtal av Sibar (SOM JAG INTE FÅTT PRATA ORDENTLIGT MED ÄNNU. TACK VARE ER TJEJER) från möhippan. skitkul. jag som hade glömt bort den...

Kommentarer
Postat av: fab

shit va coola bilder

2009-03-28 @ 06:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0