solig lördagsmorgon

Godmorgon!

Vaknade upp redan vid halv åtta av att nicole för en gångs skull steg upp före mig. hon ska iväg på studentambassadörs-uppdrag så jag kunde inte somna om förrns hon gick iväg. sov till halv tio, gick upp, bytte om, åt ett ägg och gick iväg på body pumpen.. fan asså, denna instruktör kör också det nya passet. fanfanfan.

gick ut till västraste väster för att hämta upp en systemkamera av en klasskompis,(GAAAAH vilket väder! alla gick runt med sina brillor och var mysiga! Och jag som har typ...fem nya solglasögon som jag måste avverka. synd bara att de är i södertälje!!) gick in på ican där och handla bröd och lite grönsaker och kom hem och åt en god frukost. nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och ashur till högskolan för att utnyttja alla stora fönster de har där. han ska nämligen agera modell för mitt foto-tema..får se hur mycket han vågar hehe

Innan jag går så måste jag berätta en rolig grej som hände igår kväll. Hahah
Nicole siter och skriver ett CV till hennes storesyster som bor i libanon och pluggar just nu.
Nicole: alltså hon ska alltid komma med såna saker till mig precis då jag har tentaplugg!
Vi: men kan hon typ inte vänta med cv:et nu?
Nicole: Nej. hon smsa mig och sa att det var akuuuut att jag skulle logga in på msn. väl inne förklarar hon att hon sett väääärldens snyggaste tröja på ralp lauren och att hon måste få ett jobb där för att få tröjan rabatterad!!
AAAAHAHAHAHAHAHA!!! Jag döööööööööööör.


Vi hörs sen! Puss.'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0